جستجوی در سایت
تلفن: 02186014395
نمایشگاه به عنوان یکی از فعالیتهای پیشبرد فروش، ابزاری کارآمد برای تأثیرگذاری بر سایر عوامل بازاریابی شرکت، همچون آمیختههای محصول، قیمت، توزیع، ترفیع و ترغیب به شمار میآید. برنامه عملیاتی حضور در نمایشگاهها، یکی از مهمترین ابزارهای برنامههای بازاریابی شرکت محسوب میگردد. این برنامه جامع تبلیغاتی باید در راستای تحقق اهداف بازاریابی کلان شرکت بوده تا بتواند به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی، ترفیع و پیشبرد، بخشی از اهداف شرکت را محقق سازد
مشارکت وحضور در نمایشگاهها
تحقیق وبرنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه
تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
تعیین اهداف بازاریابی حضور در نمایشگاه
بودجهبندی مناسب فعالیت
تدوین برنامه جامع عملیاتی منسجم
پیگیری کامل نتایج حضور در نمایشگاه
غرفهآرایی و نمایش محصول
انتخاب محل و نوع مناسب غرفه
طراحی غرفه متناسب با ویژگیهای شرکت مانند: توان و قدرت، جایگاه، شخصیت، اهمیت دادن به محصول و خدمات ارائه شده
غرفه آرایی مطلوب مطابق با طرح نهایی شده
دمونتاژ و تخلیه غرفه بعد از پایان زمان برگزاری نمایشگاه
پیش بینی، تدوین و اجرای برنامه جامع تبلیغاتی نمایشگاهی (exhibition campaign)، علاوه بر کاهش هزینههای اجرایی، به سبب یکپارچه بودن برنامه عملیاتی میتواند هم فضای مطلوبی را در انتقال پیام مناسب به مخاطب ارائه دهد و هم به معرفی بهتر نام تجاری شرکت و در نتیجه تثبیت ارتقاء جایگاه شرکت در صنعت و بازار هدف کمک کند