جستجوی در سایت
تلفن: 02186014395
رقابت در سطح بازارهای جهانی درحال افزایش است، با اینکه فعالیتهای بازاریابی روز به روز تخصصی تر میشود، اما دیگر امکان فعالیت یکسان در تمام بخشهای بازار وجود ندارد. لذا تقسیمبندی بازار به عنوان یکی از ارکان اساسی بازاریابی استراتژیک مطرح میشود تا پس از آن شرکتها نسبت به انتخاب بازار یا بازارهای هدف اقدام کنند و آینده بازاریابی هر یک از بازارهای هدف را تدوین و اجرا نمایند. براین اساس کانون خط سوم هنر پس از شکل گیری فعالیت ها، با درک گرایش های نوین اقتصادی، اجتماعی کشور و با توجه به عوامل زیر، چشم انداز خود را به سطح راهبرد توسعه یکپارچه کسب و کار شرکتها سوق داده است
بررسی تصویر ذهنی مصرف کنندگان و خریداران نهایی در خصوص شرکت و محصولات آن
ارزیابی نظرات اعضای کانال توزیع (خرده فروشیها، عمده فروشیها، نمایندگیها و نیروهای فروش داخل شرکت و …) در خصوص محصولات شرکت و عملکرد آن
انجام تحقیقات مبتنی بر گروه کانون (Focus Group) یا طوفان ذهنی (Brain Storming)
ارزیابی میزان اثر بخشی فعالیتهای تبلیغی و ترویجی شرکت
بررسی وضعیت بازار محصولات شرکتها و رقبای موجود درآن صنعت
بررسی وضعیت سیستم توزیع و فروش شرکت و ارزیابی میزان پوشش آن
بررسی و امکان سنجی تولید محصولات جدید
تجزیه و تحلیل قیمت گذاری رقابتی و انجام مطالعات تطبیقی.
تجزیه و تحلیل اندازه بازار صنایع مختلف و تعیین سهم بازار شرکتها و محصولات آنان
انجام تحقیقات بازاریابی بین المللی جهت امکان سنجی صادرات محصولات به کشورهای مختلف
تهیه و تنظیم برنامه بازاریابی محصولات شرکت
تهیه برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه (Imc plan )
تهیه و تنظیم برنامه مطالعات بازار محصولات تولیدی شرکت .(Market Research Plan)
تهیه برنامه های تولید و ورود محصولات جدید به بازار
طراحی و تدوین برنامه توزیع و فروش محصولات شرکت
طراحی سیستم مطالعات بازار و تشکیل واحد تحقیقات بازاردر درون شرکت
طراحی و راه اندازی واحد فروش و پخش و تنظیم برنامه های مرتبط
طراحی و تدوین برنامه های بازاریابی استراتژیک محصولات شرکت
کانون خط سوم هنر به پشتوانه نیروهای متخصص خود این توانائی را دارد که علاوه بر فعالیتهای پروژه ای و مقطعی، به صورت مشاوری توانمند در فعالیتهای تولید، فروش، تبلیغات و. . . با صنایع مختلف همکاری کرده و مدیران شرکتها را در توسعه فروش و افزایش سهم بازار محصولات خود یاری نماید
آموزش نیروها ی فعال در شرکتهای تولیدی و خدماتی در ارتباط با مباحث ذیل
بازاریابی و استراتژی های رقابتی جهت جلب رضایت مشتریان
تحقیقات بازار و فرایند اجرای پروژه های تحقیقات بازار
فرایند خلق و تولید محصولات جدید
برنامه ریزی بازاریابی و فرایند تدوین آن (حاوی برنامه های تولید، فروش، توزیع، تبلیغات)
تبلیغات و اصول اجرای اثربخش فعالیتهای تبلیغاتی
قیمت گذاری و شیوه های رشد و توسعه فروش محصولات (از طریق تحلیل قیمت)
فرهنگ مشتری مداری و راههای تبدیل شرکتها به سازمانهای مشتری مدار
بازاریابی استراتژیک و فرایند تدوین استراتژی سازمانی و استراتژی بازاریابی محصولات شرکت
البته موضوعات دیگری نیز در این خصوص قابل ذکر هستند که از بیان همه آنها خودداری شده است ولی بنا به درخواست شرکتهای محترم قابل آموزش خواهند بود